Najnowsze


Runtastic za darmo, czyli jak Adidas dał mi konto premium za free

Dzisiaj o Runtastic, czyli aplikacji do biegania. O Runtastic i moim nowym koncie Premium, które otrzymałam za darmo od Adidasa. Wszystko jeszcze na świeżo.


Biegam amatorsko. Do rejestracji moich biegowych i spacerowych poczynań jak dotąd używam Endomondo. Od niedawna również zegarka  biegowego Polara.
Ale moją ulubioną aplikacją używaną do biegania pozostaje micoach. Kocham ją głównie za darmowe plany treningowe.  Mnóstwo planów, które możemy dopasować do siebie i swoich możliwości. Dla mnie super rozwiązanie, gdy po zimie muszę znowu się rozruszać i wejść w tryb biegowy. Cenię micoach za darmowość,  za darmowego wirtualnego trenera, który mówi mi "przyśpiesz", "teraz 5 min szybszym tempem" ...

Teraz nadchodzi wiosna i znów wracam do biegania. Siłą przyzwyczajenia sięgam po micoach i co widzę ... informację. że aplikacja kończy działanie z końcem 2018 roku. Jestem nieco wkurzona, bo nie znam innej aplikacji, która oferuje darmowe plany i treningi z "wirtualnym trenerem". Z drugiej strony cieszę się, że jeszcze mam na jej używanie dwa lata.

micoach to dzieło firmy Adidas. Niedawno Adidas kupił Runtastic i właśnie jak widać zdecydował, by jedną z aplikacji zamknąć. Aby nie zostawić użytkowników z niczym zooferował im dostęp do aplikacji Runtastic z możliwością migracji wszystkich danych/treningów z micoach. Dał również dostęp do aplikacji Runtastic Premium.

Powiem szczerze nie znam jeszcze dobrze tej aplikacji. Postanowiłam z ciekawości sprawdzić jak to wygląda.

Przejście na Runtastic jest proste. Klikałam po kolei, założyłam konto i samo automatycznie przeniosło mi dane oraz nadało status Premium.
Runtastic Premium za darmo od Adidasa
Byłam ciekawa na ile mam darmowe członkostwo, jak widać powyżej widnieje informacja, iż jest to rok.

Na stronie czytamy jednak:
Once you've moved your account to Runtastic, you will receive UNLIMITED PREMIUM MEMBERSHIP for free. Unlimited Premium Memberships are offered exclusively to miCoach users that transfer to Runtastic. Please note: Your PREMIUM MEMBERSHIP will show an end date in the Runtastic platform (12 months from the date you transferred), this will be automatically renewed annually at no cost to you. 

 Od razu zerknęłam na plany treningowe, bo byłam ciekawa czy plany które były dostępne w micoach są dostępne również w Runtsticu. Plany jednak tutaj wyglądają zupełnie inaczej.Plusem jest to, ze mając konto Premium mam je wszystkie za darmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne