Najnowsze


Buty do biegania Asics Gel Pulse 8: zbyt krótka przygoda

Pora wreszcie na prawdziwe buty do biegania. Wybór padł na Asics Gel Pulse 8. Niestety bardzo szybko musiałam się z butami pożegnać. Naprawdę zbyt szybko.

Asics Gel Pulse 8
Asics Gel Pulse 8: damskie buty do biegania



Asics Gel Pulse 8: Intersport

Piękne. Zamawiając je przez internet trochę obawiałam się jak będą wyglądać. No ogólnie nie wyglądały na zdjęciu na stronie sklepu zbyt ciekawie. Właściwie kupiłam je pomimo wyglądu kierując się tylko ceną i myśląc "buty są tanie, więc na wygląd przymknę oko" :)



Strona sklepu Intersport z ofertą butów do biegania Asics Pulse 8 wraz z rozmiarami i niską ceną
Buty Asics Pulse 8 damskie w sklepie Intersport

Dla mnie wygląd butów nieciekawy, kolor jakiś wyblakły. Wg opisu sklepu to: 3930/aqua/coral/navy

Tak naprawdę wg opisu na pudełku od butów jest to model T6E6N i kolor 3930 Aguarium/Coralicious/Poseidon

Informacja na pudełku butów Asics Gel Pulse 8 damskie: model T6E6N, kolor 3930 Aguarium/Coralicious/Poseidon
Asics Gel Pulse 8 damskie: model T6E6N, kolor 3930 Aguarium/Coralicious/Poseidon

W rzeczywistości buty wyglądają super. Kolorki są żywe, zupełnie inne niż na prezentowanych zdjęciach na stronie sklepu. Nie wiem co to za fotograf robił te zdjęcia - buty wyglądają przecież zupełnie inaczej. I nie mam na co narzekać. Są boskie :)

Piękne, żywe kolory butów Asics Gel Pulse 8 ze sklepu Intersport

Rozmiar butów Asics

I tutaj niestety jakby pomyłka. Piszę "jakby", bo buty mają rozmiar wkładki dokładnie taki sam jak moje obecne buty do biegania. Więc tutaj nie o rozmiar tak naprawdę chodzi.

Buty Asisc Gel Pulse 8 mają grubszą wkładkę, jakby bardziej mięsistą od tej, która jest w moich butach obecnych. Myślę, że taka grubsza wkładka zajmuje więcej miejsca i but staje się jakby płytszy, w sensie od wkładki do cholewki wzwyż jest mniej miejsca. I stąd bierze się ogólne wrażenie, iż but jest ciasny - nieco za wąski, czy też za mały. W zasadzie jako but do chodzenia mógłby być, ale bieganie to nieco inna bajka i wydaje mi się, że jednak zbyt mocno opina, a wręcz uciska mi stopę w podbiciu.

Bieganie

Niestety tutaj nie mogę nic napisać. Pochodziłam troszkę w butach w domu po dywanie (tak by jakoś ich nie zniszczyć), troszkę potruchtałam, bo nie byłam do końca pewna czy są, czy jednak nie są - rozmiarowo dobre. Ogólne wrażenie fajne, ale nie mogę tu się więcej wypowiedzieć, bo jednak nie są to buty dla mnie, w sensie rozmiaru.
Mam nadzieję, że buty o większym rozmiarze będą jednak dla mnie bardziej  wygodne i w podbiciu będzie więcej miejsca.

Zakup i Zwrot butów w Intersporcie - moja opinia

Buty zamówiłam przez internet, gdyż akurat udało mi się znaleźć promocję w sklepie Intersport i model damski kosztował tu 219zł (a teraz nawet 199zł). Uważam, naprawdę, że to dobra cena, dla butów, które oferowane są nawet za 400zł.
Sam zakup przez internet bardzo sprawnie. Minusem zakupu jest koszt przesyłki, musimy dopłacić w Intersporcie 13zł. Z drugiej strony jednak buty otrzymałam bardzo szybko, zamówiłam je w piątek po południu, w poniedziałek otrzymałam informację o realizacji i wysyłce, i już we wtorek rano o godz 9.30 przyjechał kurier DTP z przesyłką.

Pora teraz na zwrot. Jak to wygląda w praktyce? Wraz z mailem otrzymujemy link do formularza odstąpienia od umowy oraz link do instrukcji jak dokonać zwrotu. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu (fakturą) umieściłam w dodatkowym pudełku (pamiętajmy iż dokonując odstąpienia od umowy zarówno produkt jak i jego opakowanie nie mogą nosić śladów używania). Dodatkowo informację o odstąpieniu od umowy wysłałam emailem na adres sklepu, ale tu nie doczekałam się jakiejkolwiek reakcji.

Więc formularz zwrotu wypełniony i wydrukowany wraz z fakturą i pudełkiem z butami, wylądował w kolejnym pudle i został wysłany pocztą (paczka polecony priorytet 16zł) z powrotem do Intersportu. Obecnie czekam na jakąś reakcję i zwrot pieniążków.

Nieco zdenerwowana wysłałam maila z zapytaniem i prośbą o jakąkolwiek reakcję. Otrzymałam odpowiedź, iż buty zostały odebrane i pieniążki niedługo będą na moim koncie. Tak też się stało, obecnie otrzymałam zwrot za zakup (219zł) wraz z wysyłką (13zł) łącznie 232zł.

Asics Gel Pulse 8 - Decathlon

A tu mój kolejny nabytek. Zakup również przez internet tym razem model w rozmiarze większym zakupiony w sklepie Decathlon.
Tak buty wyglądały na zdjęciach prezentowanych na stronie sklepu. Myślałam, że to kolor bardziej zielony - coś jakby mięta.

Wygląd butów Asics Gel Pulse 8 prezentowany na stronie sklepu Decathlon
Tymczasem zaskoczenie, bo buty w rzeczywistości mają piękny kolor czarno-niebieski.



\'
To co mnie jednak bardziej zdziwiło to fakt, iż buty nie zostały zapakowane w oryginalne pudełko. Znajdowały się w foliowym worku ze ściągającym sznurkiem. Takie sposób pakowania nie kojarzy mi się dobrze - tak samo wyglądają buty sprzedawane w supermarketach.

Buty Asics Gel Pulse 8 damskie czarno-niebieskie
Buty do biegania Asics Gel Pulse 8 - widok z góry
Wygląd butów damskich Asics Gel Pulse 8
Prawdziwy wygląd butów Asics Gel Pulse 8 zakupionych w sklepie Decathlon



2 komentarze:

  1. Jak sie biega w tych butach ? bo moje wysłużone gel pulse 5 czekają na zmianę i myślę wlasnie o 8 :)

    OdpowiedzUsuń

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne