Najnowsze


Burda Szycie jest łatwe 1/2016 2/2016

Zachęcona książką Burda. Szycie to takie łatwe (pisałam o niej niedawno) postanowiłam, że dam szansę wydaniu specjalnemu Burdy: Szycie jest łatwe. Pozycja ta reklamowana jest jako książka w czterech częściach. Można byłoby się zastanawiać, dlaczego jedną książkę podzielono aż na cztery oddzielne części.
Okładka pisma Burda Szycie jest łatwe 1/2016, pierwszej części książki  Szycie to takie łatwe wydanej w 1996 roku przez Burdę
Szycie jest łatwe 1/2016, pierwsza część

Okazuje się jednak, że owe 4 części wcale nie są i nie będą książkami. Owszem są to cztery części książki, ale są to pisma. Książka Burdy - Szycie to takie łatwe, którą uważam za naprawdę świetną, została zaktualizowana. Mają ukazać się 4 części, które zawierać będą całą treść książki nieco zaktualizowaną.
Pismo Szycie jest łatwe cz. 1 czyli nmer 1/2016 już się ukazało. Zawiera  kilka pierwszych rozdziałów z książki. Doszłam do wniosku, że skoro książka nie jest dostępna (a podoba mi się bardzo) to trudno i skompletuję sobie te 4 pisma.

Burda. Szycie jest łatwe 1/2016

Pierwsze drogi prowadzą do kiosku, ale oczywiście pisma już tam nie ma. Potem na szlaku Empik - niestety w moim mieście też już nie było. Na stronie empiku również.

Gdzie kupić?
Pismo dostępne jest jeszcze na stronie Burdy tutaj: https://kiosk.burdamedia.pl.
Ja już zamówiłam, przy okazji kupiłam też poprzedni numer Burda. Szycie krok po kroku numer 2/2015. Zastanawiam się teraz ile będę czekać na przesyłkę. Czytałam różne komentarze na temat kiosku Burdy i trochę się obawiam oczekiwania miesięcznego. Ale zobaczymy. Wg regulaminu sklepu przesyłka powinna zostać wysłana w ciągu 7 dni. Ja zamówiłam 20 kwietnia raniutko, i wtedy też wykonałam przelew. Aktualizacja 04.05.2016: czasopisma te już otrzymałam (w ciągu dwóch tygodni od zamówienia, wliczając w to święta 1-szo i 3-cio majowe).

Burda. Szycie jest łatwe 2/2016

W sprzedaży pojawiła się też już druga część pisma Szycie jest łatwe. Szczegóły, zdjęcia, opis zawartości tutaj: Szycie krok po kroku 2/2016

Burda. Szycie jest łatwe 4/2016

Mam, kupiłam i opisuję tutaj: Szycie jest łatwe 4/2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne