Najnowsze


Jak przenieść numer z Orange do NJU

Właśnie dzisiaj przeniosłam jeden z moich numerów telefonicznych do nju mobile. Był to numer w  orange na kartę. Oto jak przejść z orange do nju na kartę.

Po pierwsze metoda ta działa tylko wtedy kiedy jesteśmy w orange i to w ofercie na kartę. Naszym celem jest przejście do nju i również oferta na kartę.  Przeniesienie do nju wyzeruje nam stan konta. Dlatego warto najpierw wykorzystać "wygadać" środki na koncie pozostawiając sobie kwotę pozwalającą na wysłanie sms. Ja dla pewności zostawiłam ok 2 zł, gdyby przejście nie udawało się i musiałabym wysyłać jeszcze jakieś sms lub dzwonić gdzieś, aby przeniesienie numeru zrealizować.

Przeniesienie rozpoczynamy od wysłania SMS pod numer 601 o treści NJU. Po wysyłce otrzymałam  SMS o tym, że zlecenie przyjęto do realizacji, i zostanę o stanie realizacji zostanę poinformowana SMS. Jednak żadnego takiego SMS  nie otrzymałam. Za to po pewnym czasie zauważyłam, że zostałam rozłączona z siecią. Gdy zauważymy, że nie łączymy się z siecią to oznacza to, że zostaliśmy już wyrzuceni z Orange. Należy teraz wyłączyć iwłączyć telefon, aby umożliwić włączenie się do nowej sieci, czyli naszej docelowej sieci nju mobile.

Oczywiście po przejściu do nju stan środków to 0zł, więc to dobry moment aby doładować sobie konto. Warto też założyć konto na stronie nju - gdzie możemy m.in. włączyć przydatne usługi.

Do przydatnych usług należą:

  •  Im dłużej tym lepiej - choć rezultat zobaczymy dopiero po 6 miesiącach
  • Wszystko za nie więcej niż 29zł
Mam nadzieję, że wytłumaczyłam to dobrze. Jeśli macie pytania śmiało piszcie :)

Dodam jeszcze, że przeniesienie numeru tym sposobem nastąpiło 12.06.2020 r. i sposób z wysłaniem sms pod numer 601 działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne