Najnowsze


Czytanie sylabami: książki, pomoce, ćwiczenia

Moje sylabki. Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną : Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Szmuc (Ławczys)

Źródło ćwiczeń i pomocy do nauki czytania sylabami oparte na metodzie  symultaniczno-sekwencyjnej. Nie jest to książka, a 5 pakietów z ćwiczeniami, kartami pracy.
Dokładne informacje o tym zestawie, ćwiczeniach, zawartości oraz moja opinia tutaj: Moje sylabki - czy warto

Kocham czytać: Jagoda Cieszyńska

Bardzo pięknie ilustrowana seria książek do nauki czytania sylabami. Może być stosowana już u dzieci 3-letnich. Autorką jest Profesor Jagoda Cieszyńska, twórca metody krakowskiej, czyli inaczej metody symultaniczno-sekwencyjnej.
Moja opinia o książce oraz efekty nauczania.

Kilka książek do nauki sylab i czytania metodą sylabową
Książki do nauki czytania, głównie metodą sylabową

Elementarz. Czytamy metodą sylabową. Alicja Karczmarska-Strzebońska

Bardzo udany zakup. Od razu napiszę, że nie jest to podręcznik zgodny z metodą J. Cieszyńskiej. To znaczy nie ma odpowiedniej kolejności wprowadzania sylab, liter; nie ma też pisowni wszystkiego wielkimi literami.



Elementarz. Teksty do czytania metodą sylabową: Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas

Elementarz z tekstami do czytania. Niestety na razie nie przyda nam się, tutaj szczegóły, zawartość ksiażki i opinia o Elemetarzu.

Już czytamy i piszemy: Małgorzata Bastek, Hanna Łukawska

Już czytamy i piszemy to książka, na którą trafiłam przypadkiem, gdy szukałam w bibliotece pomocy do nauki czytania. Na razie nie przyda nam się jednak, ponieważ dotyczy doskonalenia czytania.
Jak piszą autorki "dla dzieci od lat 5", "doskonalenie techniki czytania i pisania metodą sylabową". No właśnie "doskonalenie". Czyli książka dla dzieci, które potrafią już czytać.To prawdziwa skarbnica przeróżnych ćwiczeń dla dziecka. Ciekawa jestem też części pierwszej "Piszę i czytam", która wprowadza litery za pomocą sylab. Niestety nie jest dostępna w bibliotece.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

    Dane kontaktowe

    jakblogda.blogspot.com

    Formularz kontaktowy

    Nazwa

    E-mail *

    Wiadomość *

    Popularne