Najnowsze


Burda. Szycie jest łatwe 4/2016

Szycie jest łatwe 4/2016 to już ostatnia część tej serii. Co znajdziemy w tym numerze? Ja mam już dwa pierwsze numery. Ten numer 4/2016 kupiłam głównie ze względu na instrukcje dotyczące szycia spodni.
    Okładka czasopisma Burdy "Szycie jest łatwe część 1" numer 1/2016
    Burda. Szycie jest łatwe 4/2016
    O poprzednich numerach przeczytacie tutaj: Szycie jest łatwe 1/2016, Szycie jest łatwe 2/2016

    Tak jak pisałam na początku, najbardziej interesowała mnie część pisma dotycząca szycia spodni. Wiedziałam już z książki (tutaj pisałam o książce Burdy pod tytułem "Szycie to takie łatwe"), że będzie to ładnie opisane. 
    Szycie jest łatwe 4/2016: Szycie spodni
    To co mnie szczególnie interesowało to korekta spodni. Mamy tu wiele rad dotyczących dopasowowania spodni do sylwetki. W sumie szycie i korekta spodni zajmuje 13 stron czasopisma:
    Szycie jest łatwe 4/2016: Korekta spodni

    Tkaniny specjalne

    Po spodniach mamy rozdział dotyczący Tkanin specjalnych. Wiele porad dotyczących krojenia, prasowania, szycia i pielęgnacji tkanin specyficznych. Omówiono aksamit, oraganzę i szyfon, dzianiny i cienkie dżerseje, strecze, imitacje futra, skóry i imitacje skóry, tkaniny powlekane oraz doubleface - materiał dwuwarstwowy.
    Szycie jest łatwe 4/2016: Tkaniny specjalne

    Fałdy

    Kolejny rozdział dotyczy fałd. Jak oznaczać na materiale, jak pracować. Instrukcje jak wykonać fałdy jednostronne, odwrotne kontrafałdy, kontrafałdy i kontrafałdy z dodatkowym spodem, fałdy wachlarzowe.  Jak wykonać rozcięcie czyli fałdę Diora, i jak je zakończyć muszką (powiem szczerze że nie wiedziałam, że to tak się nazywa). Znajdziemy również inforamcję o tym jak wykonać godety, szczypanki oraz jak uszyć spodnicę układaną w fałdy oraz jak wykonywać plisy (pomocne gdy chcemy uszyć sobie spódnicę plisowankę).
    Najbardziej zainteresowała mnie część dotycząca szycia spódnicy w fałdy, bo właśnie przeczesywałam internet w poszukiwaniu jak uszyć spódnicę w kontrafałdy. Muszę jeszcze wczytać się w to bardziej.
    Szycie jest łatwe 4/2016: Fałdy

    Ważne detale

    To kolejny rozdział dotyczący falbanek, lamówek i aplikacji, marszczeń i mereżek.

    Falbanki

    Tutaj krótko o tym jak wykonywać falbanki: falabanki zwykłe, falbankę z "główką", jak wykonywać ozdobne taśmy ( "w serduszka", "zygzakowa", "w różyczki") oraz wolanty.

    Lamówki

    Krótko o wykonywaniu lamówek.
    Szycie jest łatwe 4/2016: Lamówki

    Pasek

    Szycie pasków.

    Kieszenie

    Omówiono sposób szycia różnych rodzajów kieszeni. I tak mamy tu jak uszyć kieszeń z klapką, z patką (z listwą), kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny, kieszeń z mieszkiem (sportowa wersja kieszeni nakładanej).

    Szycie jest łatwe 1/2016: Kieszenie

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

    Dane kontaktowe

    jakblogda.blogspot.com

    Formularz kontaktowy

    Nazwa

    E-mail *

    Wiadomość *

    Popularne