Najnowsze


Szycie krok po kroku 2/2015

Niedługo koniec roku 2016 i są już dwa świeższe numery pisma Szycie krok po kroku (tu przedstawiłam  Szycie krok po kroku 1/2016) Ja jednak postanowiłam powrócić do numeru 2/2015. Dlaczego? Co znajdziemy w tym numerze? Czy warto go jeszcze kupić?
Okładka pisma wydania specjalnego Burdy: Szycie krok po kroku 2/2015
Szycie krok po kroku 2/2015
Zamieszczam zdjęcia modeli do uszycia zamieszczone w tym numerze. Fotki nie są idealne, ale mam nadzieję, że modele są widoczne.

Modele

Bardzo podoba mi się pomysł uszycia tego prostego "niby płaszczyka" z okładki (model 4D) oraz kurteczki (model 4B).
Szycie krok po kroku 2/2015 i modele ubrań
Szycie krok po kroku 2/2015. Modele
Tutaj też modele 4E i 4A wydają się ciekawe:
Modele do uszycia w magazynie Burda Szycie krok po kroku 2/2015
Szycie krok po kroku 2/2015. Modele

A tutaj rysunki;
Modele Burda. Szycie krok po kroku 2/2015

Modele Burda. Szycie krok po kroku 2/2015

Modele Burda. Szycie krok po kroku 2/2015


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne