Najnowsze


Anna Moda na szycie 1/2016

Wszyscy, którzy interesują się szyciem znają na pewno magazyn Burda. Ostatnio będąc w  Empiku pooglądałam sobie w zasadzie wszystkie czasopisma dotyczące szycia i wszelkich innych robótek. Przejrzałam też pismo Anna Moda na szycie. I postanowiłam, że je kupię.


Okładka pisma Anna Moda na szycie numer 1/2016
Anna Moda na szycie 1/2016

Co mi się podoba w Annie Moda na szycie?

Jeśli znacie już Burdę to na pewno wiecie jak wygląda w niej opis wykroju i jego szycia. Modele są fajne, ale opisy jak uszyć denerwują mnie totalnie, po prostu ich nie rozumiem. Czytam, czytam wiele razy i nadal nie wiem o co chodzi. Na pewno nie jest to magazyn dla osób, które dopiero uczą się szycia.

W Annie Moda na szycie jest zupełnie inaczej. Mamy dokładną instrukcję, jak uszyć każdy model. Instrukcja opatrzona jest rysunkami. I jeszcze jedna rzecz: wykroje mają już uwzględnione zapasy na szwy i podłożenia. Super, nie muszę pamiętać, mierzyć i rysować własnych linii.

A co mi się nie podoba?

Najbardziej mam zastrzeżenia do jakości papieru. Pismo niestety ma cienką okładkę. Kilka dni i już mi się ona delikatnie porozdzierała. A ja bardzo uważam na swoje pisemka (no po prostu je kocham, co tu więcej mówić, taka szalona jestem). W Burdzie jest ona dużo mocniejsza, więc pismo aż tak się nie niszczy.

Anna Moda na szycie 1/2016

Jeżeli chodzi o zawartość akurat tego numeru to możecie ocenić poniżej. Niestety fotki nie wyszły zbyt dobrze, ale mam nadzieję, że mniej więcej widać jak wyglądają poszczególne modele.
Żakiet w trzech wersjach z Anna Moda na szycie 1/2016

Łatwe do uszycia: sukienka w czterech wersjach Anna Moda na szycie 1/2016


Model łatwy do uszycia: Sukienka
Bluzka do pracy w 5 wersjach, 5 modeli do uszycia Anna Moda na szycie 1/2016

Model do uszycia: spódnica z baskinką i 2 jej inne wersje oraz spódnica za kolano w 2 wersjach


Sukienki: do uszycia 4 wersje

Komplet bluzka, krótka prosta spódnica i narzutka. Zestaw łatwy do uszycia


5 modeli torebek do uszycia
Jak uszyć torbę? Dokładna instrukcja

Modele duże rozmiary
 duże rozmiary
Tunika w dużym rozmiarze
 duże rozmiary
Dwie propozycje bluzek z Anny od samodzielnego uszycia

Komplet do uszycia bluzka, spódnica i żakiet. Modele z okłady pisma Anna Moda na szycie 1/2016

Pięć propozycji bluzek

Luźna bluzka, tunika oraz spodnie

Sukienka, bluzka oraz narzutka czyli modele z Anny Moda na szycie

Oczywiście mnie interesują przede wszystkim modele łatwe do uszycia. A Wy jakie macie typy?
A tutaj zawartość magazynu Anna: Moda na szycie 4/2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłeś tu? Zostaw ślad po sobie ... każdy komentarz jest ważny.

Dane kontaktowe

jakblogda.blogspot.com

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne